Częste pytania

Jak sprawdzić dostępność produktów oraz termin wysyłki?

W opisie każdego produktu zawarta jest informacja o jego dostępności. Status: ,,w magazynie” oznacza, że produkt ten znajduje się obecnie w magazynie sklepu iTuNarzedzia.pl. "Na wyczerpaniu" to status sygnalizujący ostatnie sztuki danego towaru, warto więc się pospieszyć z zakupem! Produkty „dostępne na zamówienie” to produkty, które zamówimy specjalnie dla Ciebie u naszych dostawców. "Spodziewana dostawa" wskazuje na to, iż produkt będzie dostepny już wkrótce. Statusy: „do 48h”, „do 72h”, „do 7 dni” oraz „do 14 dni” określają przewidywany czas na wysłanie produktu (liczony w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia).

Jakie występują formy dostawy i ile zapłacę za przesyłkę?

Zapraszamy do sekcji: Rodzaje i koszty dostawy

Jak zapłacić za zamówienie?

Zapraszamy do sekcji: Formy płatności

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Zapraszamy do sekcji: Czas realizacji zamówienia

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszym sklepie stacjonarnym, znajdującym się pod adresem: Wiejska 43 , 63-700 Krotoszyn, Godziny pracy punktu znajdziesz w sekcji Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Wpłynięcie prawidłowo złożonego zamówienia potwierdzane jest przez sklep iTuNarzedzia.pl za pomocą wiadomości e-mail wysyłanej automatycznie na podany przez Kupującego adres e-mail.

Na Twój adres email będziemy również przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. 

Status zamówienia możesz sprawdzaź na bieżąco w sklepie iTuNarzedzia.pl po zalogowaniu się w „Moje Konto”, gdzie będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. W każdej chwili możesz również uzyskać informację dotyczącą realizacji swojego zamówienia, wysyłając na nas maila lub dzwoniąc na infolinię sklepu pod numerem telefonu +48 627226885 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 62 7255820.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Samodzielnie możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 62 7255820.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski.

Zapraszamy do sekcji: Warunki gwarancji

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zapraszamy do sekcji: Reklamacje

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zapraszamy do sekcji: Zwroty

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium