Zwroty

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.

Jak mogę zwrócić towar?

  • KROK 1 - Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:

    • nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia 
    • zakupu dokonałeś jako konsument (osoba fizyczna prywatna lub osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która na podstawie informacji zawartych w CEiDG nabyła rzecz niezwiązaną z prowadzoną działalnością gospodarczą)
  • KROK 2 - Pobierz i wypełnij formularz zwrotu towaru a następnie prześlij go na adres: sklep@itunarzedzia.pl i poczekaj na potwierdzenie ze Sklepu.

  • KROK 3 - Poczekaj na potwierdzenie ze Sklepu. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia przez Sklep jest indywidualny numer rejestracji, który od nas otrzymasz. Wpisz ten numer w odpowiednim polu w druku "Formularz Zwrotu". Umożliwi on nam identyfikację zwracanego produktu, gdy go otrzymamy.

  • KROK 4 - Wyślij zwracany produkt załączając do przesyłki wypełniony druk "Formularz Zwrotu" na adres: 
     itunarzedzia.pl – JOTKEL Jan Krzywonos Sp. k., ul. Wiejska 43, 63-700 Krotoszyn;

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi (więcej w dziale: Reklamacje)

Podsumowanie 

  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Przed wysyłką zwracanego towaru, formularz zwrotu miusi być zarejestrowany przez sprzedawcę
  • Do zwracanego towaru należy koniecznie załączyć dowód zakupu – oryginał paragonu lub kserokopię faktury VAT oraz wypełniony formularz zwrotu.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru. Jednak nie może on nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jej funkcjonowania.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium